Amiből rögtön látszik, hogy nem egy több évtizedes hagyományok szerint működő szervezet a NOOR. A kieső éveket viszont eszméletlen képekkel, és átfogó anyagokkal kompenzálják.
Nehéz lenne bármelyik anyagot kiemelni tőlük, mert mindegyik sorozatuk hihetetlen, drámai, látványos, etc. (ez talán az erősebb utómunkának is köszönhető, de az alapanyag magában is elsőrangú)
A NOOR anyagoknál érzem mindig az ún. kalapács effektet - amikor úgy nézel végig egy képsorozatot, hogy minden kocka után egy súlyos, ajtódöngető kalapácsütést vélsz hallani. Minél hangosabban, annál ütősebb a cucc.
A NOOR anyagoknál érzem mindig az ún. kalapács effektet - amikor úgy nézel végig egy képsorozatot, hogy minden kocka után egy súlyos, ajtódöngető kalapácsütést vélsz hallani. Minél hangosabban, annál ütősebb a cucc.
De hogy azért ki is emeljek:
Érdemes a hosszútávú projectjeiket követni, mint például a klímaváltozással foglalkozó anyagok (nem véletlenül vannak kiemelt helyen az oldalon), vagy ha kicsit emberközelibb téma, akkor ez az amerikai bevándorlókkal foglalkozó.
A kiváló fotósaik közül Stanley Greene a nagy kedvenc (tőle pl. ez), meg Pep Bonet. De érdemes megnézni az őrült orosz Yuri Kozyrev anyagait az arab tavaszról, mert messze a legjobb képeket szállította Egyiptomból és Líbiából.